Alla inlägg den 1 februari 2014

Av Suzana - 1 februari 2014 20:45

Måste bara få visa ett par saker jag fyndat på sistone..


Köpte bla. en loppislåda i veckan utav en tjej via fb för 50kr då jag såg en fin hylla skymta fram i lådan..


Idag fick jag lådan levererad till loppiset och hyllan gjorde mig allt annat än besviken..


 


Så himla fin!! <3


Det mesta utav övriga sakerna i lådan hamnade direkt inne på mitt loppis men en del godbitar behöll jag för mig själv..

Bla denna söta gröna glas "skål" som har fått redan jobb som "ljusfat" här hemma..



 


..och ett par kuddfodral och panel gardinlängder i våriga färger.. <3




Jag är mer än toknöjd!! =)


Sen var ju jag och älsklingen fram och tillbaka till Borlänge igår och då vi fick lite tid till övers innan mötet så hann vi in på bla Ica Maxi där jag hittade detta glas som jag bara inte kunde lämna kvar..


   


..ett riktigt "gör mig glad" glas och det behöver jag verkligen nu.. <3


Ha en fortsatt fin helg kära vänner <3  

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards