Alla inlägg den 17 september 2013

Av Suzana - 17 september 2013 21:22

Suck bet sönder min redan så dåliga tand igår eftermiddag så i morse vaknade jag med djävulsk tandvärk..mindre skoj..så det fick så lov att bli ett tandläkarebesök..

 

 

 

..gjorde ont fysiskt och i plånboken men nu bara måste tanden väck..

Närmare en timme tog det att få ut fanskapet och nu får jag lov att äta pencillin i 10 dagar och knapra värktabletter..suck..

 

Men i vanlig ordning så är jag kärringen mot strömmen och vad gör man då när bedövningen har släppt och det känns som hela skallen skall gå i bitar..

 

Jo man tar en värktablett och travar ut i trädgården och skördar och donar..allt för att distrahera sig själv en stund..

 

 

 

..inget ont som inte har något gott med sig heter det ju och dagens resultat blev några flaskor blandsaft (rödvinbär, svartvinbär och rabarber..) och några burkar med äppelmos..

 

Mums!! <3

 

 

 

Och snälla rara vänner har jag gott om och idag dök denna fina födelsedagspresent upp i min postlåda..det var min söta väninna AnnaStina som sänt dessa fina grytlappar och söta kort till mig..

 

Tack än en gång gumman!! <3

 

 

 

Hur har er dag varit då? =)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards