Alla inlägg under juli 2013

Av Suzana - 3 juli 2013 15:11

Bra minne men Hemskt kort heter det ju..haha..idag kom maken hem med en blomsterkvast och såg sådär lagom lurig ut..själv kände jag mig både överraskad och som ett fånigt frågetecken..sen slog det mig!!


Det är ju vår tredje bröllopsdag idag!!

 

Jaja nu får maken leva lääänge på det enkla faktum att denna gång var det han som kom ihåg (..för en gångs skull.. ;) ..)..

 

 

 

Inte nog med det..

Vår 7-års dag passerade obemärkt i söndags..hmm..minnet är inte som det borde..får skylla på stress.. ;)

Av Suzana - 2 juli 2013 21:22

Idag poppade ett par blivande kändisar in här i vår enkla boning..det var min goa bonuspappa som droppade av dom..och imorgon kväll blir dom avhämtad här hemma efter en god natts sömn och vila här i vår hall..


Och vilka är då dessa blivande kändisar..??


Jo bonuspappas gamla träskor som skall få agera polis fotbeklädnad i den nya filmsatsningen "Tillbaka till Holmsveden" där bla gänget ifrån tidigare filmerna "Småstadsliv" och min näst äldsta son kommer att delta.. =)

 

 

 

Skall bli skoj att se den färdiga filmen! =)

Av Suzana - 2 juli 2013 14:27

Kämpar vidare med att få ihop lite pyssel att ställa ut i Freluga..än är det inte bestämt vilken vecka jag skall ha mina saker där men skadar ju inte att ha lite klart..

 

Har bla. fixat till ett loppisfyndat litet syskrin i äkta "shabby chic" anda..

 

 

 

Utsida och..

 

 

 

..insida med tillhörande innehåll..

 

Glömde naturligtvis att knäppa "före bild" men det får gå ändå.. =)

 

Syr också fåglar på löpande band för att skapa både fågel i bur, fågel på pinne och fåglar på tråd..så många fåglar måste till innan jag är nöjd.. =)

 

 

 

Har även gjort klart lite mer saker..men dom får ni se när jag är klar med hela utställningen..

Kommer att köra på två teman..shabby chic och färgglatt.. =)

Av Suzana - 2 juli 2013 14:02

Ibland måste man bara ta det lugnt och njuta utav livet.. <3

 

 

 

Och gosigt sällskap..

 

 

 

..och intressant läsning gör inte saken sämre.. <3

 

 

 

Finns fler livsnjutare i familjen..

 

 

..här har vi fina Blomming, Ampa och Agda <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards