Alla inlägg den 3 juli 2013

Av Suzana - 3 juli 2013 22:10

Jag blir alltid lika glatt överraskad utav människors generositet!!

 

Som idag då jag fick ett pm på facebook utav en go tjej som efter en utrensning hemma hos sig fyllt en kartong med smått och gott och tänkt på lilla mig.. =)


Så himla skoj!! <3

 

Ett axplock utav lådans innehåll..

 

 

 

Urläckert gammalt kakel..

 

 

 

..supefina burkar..

 

 

 

..och div småhyllor och annat som jag kan piffa till.. =)

 

Detta lilla klistermärke hittade jag på en utav hyllorna..nostalgi.. <3

 

 

 

Tack så mycket än en gång snälla söta rara Sussi! <3

Av Suzana - 3 juli 2013 17:15

Idag har jag och goa A varit en sväng till erikshjälpen här i byn..hittade en massa skoj men begränsade mig och la tillbaka en hel del då dom inköpen kändes "för onödiga"..

Men kom i alla fall hem med en hel del..


Bla. en fin pappers "lykta" som jag kikat på flera ggr jag varit dit..idag kunde jag bara inte motstå..en guld tia och den var min..

 

 

 

En royal krona som antagligen kommer att hamna ute på tradera..en eda dessertskål till min växande samling..en lampskärm till ett framtida projekt..liten skål som skall bli en del i en kommande present och sist men inte minst en ängel som jag fyndade förra veckan (..också något som skall ut på tradera i framtiden..).. =)

 

 

 

70kr för hela kalaset kändes helt ok! <3

Av Suzana - 3 juli 2013 15:11

Bra minne men Hemskt kort heter det ju..haha..idag kom maken hem med en blomsterkvast och såg sådär lagom lurig ut..själv kände jag mig både överraskad och som ett fånigt frågetecken..sen slog det mig!!


Det är ju vår tredje bröllopsdag idag!!

 

Jaja nu får maken leva lääänge på det enkla faktum att denna gång var det han som kom ihåg (..för en gångs skull.. ;) ..)..

 

 

 

Inte nog med det..

Vår 7-års dag passerade obemärkt i söndags..hmm..minnet är inte som det borde..får skylla på stress.. ;)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards