Alla inlägg under juni 2013

Av Suzana - 2 juni 2013 16:29

Idag började jag och älsklingen dagen med att besöka ett par tillfälliga sommarloppisar..vi kan ju inte lägga dynets alla timmar på att jobba, jobba och åter jobba..

 

Och tomhänt kom jag inte hem denna gång heller..

 

 

 

Denna urläckra kitschiga blomma blev min för en 20:a..

 

 

 

..och en bunt "pysselmaterial" för 30kr till fick följa med hem..

 

Har inte riktigt bestämt mig för om jag gillar halsbandet eller inte..min första tanke var ju "wow vad mycket pärlor för en 10:a.."..men men.. ;)

Tyg går ju alltid åt och ramar behöver jag ju till mina ordspråkstavlor.. =)

 

Sen är det ju snart dags för älsklingens äldsta son att ta studenten så jag tänkte att istället för att köpa en massproducerad "hänga runt halsen pryl"..så tog jag en nalle, garn och sverigeband ur mina gömmor och gjorde en egen variant..

 

Riktigt söt tycker jag nog..hoppas att gossen skall bli nöjd nu också bara.. <3

 

 

 

Vi skall fira honom med grillfest här hemma..så det finns att göra innan alla gäster kommer.. =)

 

Ännu en lekkub har sett dagens ljus också..måste ju hela tiden fylla på lagret uppe på södran så det gäller att ligga i.. <3

 

 

 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards