Direktlänk till inlägg 25 juni 2013

Loppat idag..

Av Suzana - 25 juni 2013 20:03

Idag har jag varit ut och loppisfyndat lite..eller ja loppis och loppis..erikshjälpen och röda korset i Bollnäs.. =)


Har ju fått erbjudande om att ställa ut mitt hantverk i en vecka på Freluga gård strax utanför Bollnäs så nu har jag bråda dagar att skapa en "massa" att ställa ut..hur som helst så är det därför jag letar med ljus och lykta efter pysselmaterial just nu..blir ju dock en lite större utmaning när man skall försöka hitta det mesta "secondhand" istället för att köpa nytt..så det blev både och idag.. 

 

Tyger, ram och vitt papper..

 

 

..pezgubbar till min och lilltrollets samling..

 

   

 

..papplådor till en ev kommande marknad där jag funderar på att sälja kantareller igen..

 

 

 

..och en inspirationsbok med mycket gott i.. <3

 

 

 

Nu skall jag sätta mig och klura på vad jag skall skapa och kanske det blir en material sökar sväng till erikshjälpen här i byn imorgon också.. =)

 
 
Lena

Lena

25 juni 2013 21:29

Lycka till!!!
Du klurar säkert ut något bra!
Kram Lena

http://lenashagtorp.blogspot.com

 
Ingen bild

Metronyx

26 juni 2013 14:46

Lopp-fia, jag har hittat en loppis på Sollerön som vi ska på när du kommer till mig. Läste igenom dina inlägg här under och allt ser fantastiskt ut, helt enkelt som en dröm. Hönor, ungar och växter....allt som behövs egentligen.

Suzana

1 juli 2013 16:51

Mmm men ändå blir det bra nog mycket mindre loppis fyndat numera efter att jag satte "köpstopp" för mig själv och fick ett "annat tankesätt" så känns det mesta som "onödiga inköp"..men men visst fyndar jag ibland nu med.. ;) hihi..
Jo jag måste erkänna att jag tycker att livet är rätt nice nu trots allt "negativt" som hänt på sista tiden..

 
Ingen bild

Annastina

27 juni 2013 12:08

Kul med utställning!
Lycka till med förberedelserna!
Ser att du hittat en guldig ram. Jag ska se om jag orkar in på en loppis idag och se om de har guldiga ramari de storlekarna jag behöver till
min växande tavelvägg. :-)
Ha en fin dag!
Kram! <3

Suzana

1 juli 2013 17:31

Jag jobbar på mest hela tiden även om det känns som om ingenting blir riktigt klart och det lär ju inte duga att ställa ut halvfärdiga projekt så jag kämpar vidare.. =)
Ja guldiga ramar är inte det lättaste att hitta till bra priser idag tyvärr..men ibland så.. ;)
Ha en toppenfin dag du med gumman

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards