Alla inlägg den 7 juni 2013

Av Suzana - 7 juni 2013 22:18

Ikväll har jag slängt ihop ännu ett glutenfritt bakverk till svärmors 80-års kalas imorgon..denna gång blev det rabarbermuffins..


Blev mycket godare än jag trodde dom skulle bli..detta, gårdagens och en massa andra smarriga glutenfria recept finns inne på bloggen Glutenfritt liv..

 

 

 

Tänkte att man kunde servera muffisarna med vaniljsås som små minipajer..tror det skulle vara..

 

MUMS!! <3

Av Suzana - 7 juni 2013 19:21

Idag har vi då varit och bokat våra blivande höns..så skoj..nu ser jag ännu mer fram emot att få hem mina flickor.. <3


Vi bokade 5st bla denna vackra höna som blivit min favorit..

 

 

 

Dags att börja klura på lite namn..hmm..inte det lättaste..men funderar på om denna sötnöt skall få heta Lotta.. ;) hihi..

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards