Alla inlägg den 13 maj 2013

Av Suzana - 13 maj 2013 19:11

I morse när jag vaknade trodde jag aldrig att jag skulle ta mig ur sängen..kroppen kändes som ett öppet infekterat sår..mindre skoj alltså..

 

Men bet ihop..kämpade mig upp..tog värktabletter..

 

Och nu när kvällen är här är jag mer än nöjd med vad jag gjort idag..förutom att jag plockat och donat här hemma, varit ut med gossen på promenad (..blev en tripp in på ica, se mellis och lek i parken innan vi mötte upp älsklingen vid hans arbete), kokat lingonsylt, mm..

Så har det blivit flera timmar med ogräsbekämpning i trädgården..rensat klart i växthuset, stora odlingslådan (stor gammal sandlåda sen det bodde en dagmamma här som vi gjort om till odlingslåda..), mm..

 

Och allt ogräs är ju inte utav ondo så ikväll har jag avnjutit en tallrik med välsmakande nässelsoppa med ostmacka till..

 

 

 

MUMS!!

 

 

Nu trött som få.. <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards