Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Suzana - 20 mars 2013 17:33

Fick en utmaning av goa Lopplisa idag..den svåra utmaningen går ut på att jag skall berätta 8 "hemlisar" om mig själv så här kommer "åtta saker du kanske inte visste om mig"..

 

1. Jag är stamkund på byns bibliotek och har alltid ett lånat "minibibliotek" hemma..

 

2. Mina fingrar är allt annat än gröna..men jag kämpar på och försöker få alla fröer och växter att gro, spira och må bra.. <3

 

(hmm kanske man kan fuska med lite målarfärg.. ;) hihi..)

 

3. Jag har inget körkort..men det står högt upp på min önskelista.

 

4. Jag får lätt myror i brallan och har jättesvårt för att vara helt sysslolös.

 

5. Jag har många drömmar..en utav dom är att starta eget..något där alla mina favorit intressen hantverk, loppis, bakning, mm skulle kunna få komma till nytta.. <3

 

6. Jag är en klänning/kjol människa som älskar att bära vintage kläder.

 

7. Drömmer om att kunna skaffa dreads, men har inte hårman till det.

 

8. Fick mina första gråa strån redan i 20års åldern.

 

Sen skall man ju naturligtvis även skicka utmaningen vidare så jag väljer att sända den vidare till två goa bloggerskor : Lavendelskorpan och Ekotankar. <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards