Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Suzana - 11 februari 2013 18:05

Mmm ser riktigt smarrigt ut..

Kanske något att testa imorgon eller vad tror ni? <3

 

 

 

Av Suzana - 11 februari 2013 16:23

Jag kan tänka mig att jag inte är ensam om att drömma om vår och sommar så här mitt i snö och kyla..i år drömmer jag om att få ordning på ett gäng odlingsbäddar..


Hittade dessa inspirerande bilder på google..åhh drömmer mig bort..
 <3

 

     

 

Måste bara göra plats (riva gamla lekstugan..) och fixa div material (har fått några lastpallar utav min goa väninna P men fler måste till..sen skall jag leta markduk, täckbark, mm..)..

 

Samlar gratismaterial där jag kan i äkta återbruksanda och drömmer vidare.. =)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards