Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Suzana - 17 januari 2013 22:07

Orken har inte varit på topp idag och jag har blivit tvungen till sängläge mer än en gång..vet inte vad det har tagit åt kroppen..eller jag har mina aningar men vi får se vad framtiden utvisar om jag har rätt..skall försöka fixa och trixa lite och se hur det går..


Men men hur som helst har jag i alla fall hunnit baka en sorts kakor till södran imorgon..nämligen chokladdoppade hallon & kokos toppar..

Ibland får man ju lust att testa nya recept och detta var helt klart ännu en fullträff enligt min testpanel (..läs familjen..).. =)

 

 

 

Infinner sig orken imorgon så kanske jag hinner baka något mer innan öppning också..den som lever får se heter det ju.. ;)

 

Nu dags för lite kvällsmys med älsklingen <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards