Direktlänk till inlägg 7 november 2012

Skoj sa katten..

Av Suzana - 7 november 2012 16:58

För en tid sedan fick jag ju en del gamla kläder utav min goa väninna P bla en vit basker som hon råkat tvätta lite för varmt i tvättmaskinen..

Resultat blev en mindre användbar basker men ett strålande pysselmaterial åt mig.. <3

 

Jag i min tur sydde två kattleksaksmöss som jag fyllde med kattmynta..

 

 

 

..den ena fick goa P´s kissekatt Nemo medans den andra blev en present till min älskade kattfröken Mira..hon bara älskar den och har lekt massor med den redan..

 

   

 

Mjau! Tack mamma sa hon.. ;)

 
 
friskapande.blogspot.se

friskapande.blogspot.se

7 november 2012 17:47

kul att se att kattmyntan kommer till användning :-)

http://friskapande.blogspot.se

 
Malin

Malin

7 november 2012 18:30

Jag blir inte längre förvånad över dina fina alster - för jag vet ju redan hur talangfull du är, du duktiga tjej! :)

Jag har din e-mailadress i gömmorna nånstans, och ifall det går för sig, så skulle jag väldigt gärna vilja beställa ett par (= 2) saker ifrån dig nu till jul ifall det går bra?! :) Att ge bort i julklapp, men det anade du nog. :) Vi kunde väl höras via mail så att jag får veta hur jag ska gå tillväga!


cejasmatte@gmail.com

Många kramar, Malin.

http://cejasmatte.bloggplatsen.se

 
Filifjonkan

Filifjonkan

7 november 2012 19:42

Ja så fina mössen blev det där älskar mina med just om det är kattmynta i dem Pysen blir som tokig Titti är lite mer mallig typ liksom och puttar lite försiktigt med tassen bara. Duktig du ärt med allt pyssel. Ja hoppas du kommer iväg på julbord det är verkligen härligt att få sätta sig ner bara och njuta och skippa allt jobbet det skall man ju göra sen ändå hemma.

http://filifjonkan-se.bloggplatsen.se

 
x-handarbete-pyssel

x-handarbete-pyssel

7 november 2012 23:08

De är bara för söta, mössen!
Å med kattmynta i, förstår att de går hem hos katten!

http://x-handarbete-pyssel.blogspot.com

 
Linda

Linda

8 november 2012 08:48

Så söta, det kanske min katt också skulle vilja ha, får nog fundera på en sån!
Tack för din söta kommentar inne hos mig! Kram Linda

http://www.mirell-mirell.blogspot.se

 
Lilly Dorotea

Lilly Dorotea

8 november 2012 10:12

Hej! Blev ju så glad att du kikade in hos mig och lämnade ett avtryck :)Blev därför nyfiken på att kika in hos dig :)Det blev en glad överraskning :)jättemysig blogg hit kommer jag gärna igen :)säger som du tack för inspirationen ;) Ha en fin dag! Kram Åsa

http://lillydorotea.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards