Direktlänk till inlägg 4 november 2012

Filmer filmer filmer..

Av Suzana - 4 november 2012 17:27

En vän till mig påminnde mig för att tag sedan att jag inte har lagt ut ett enda filmtips på evigheter..och då jag fortfarande älskar att se film när möjlighet ges så då tänkte jag att jag får väl göra ett "klumpinlägg" med en bunt filmer jag sett på sistone nu då..

 

Först ut en film som jag faktiskt sett på bio med näst yngsta sonen idag..

nämligen..

Hotell Transylvanien

 

 

 

En härlig tecknad film som bjöd på många glada skratt och därför får den..

4,5 stjärnor utav 5 möjliga.

 

Och i veckan som gick bjöd äldsta sonen mig på bio och vi gick och såg Bond´s senaste..

SKYFALL

 

 

 

Även den en riktigt sevärd rulle som bjöd på "Bond nostalgi"..åtminstone för min del..

4 stjärnor utav 5 möjliga.

 

Sen har jag och älsklingen sett en hel del bra filmer här hemma..

Bla.

Snow White & the huntsman

 

 

 

Som får 3 stjärnor utav 5 möjliga.

 

Dark Knigth rises

 

 

 

3 stjärnor utav 5 möjliga.

 

Werewolf

The beast among us

 

 

 

3,5 stjärnor utav 5 möjliga.

 

Storage 24

 

 

 

2 stjärnor utav 5 möjliga.

 

The cold light of day

 

 

 

4 stjärnor utav 5 möjliga.

 

Det blev i alla fall en klump med mer eller mindre sevärda rullar.. =)

 

  

 

 
 
Eva

Eva

4 november 2012 19:19

Tack för tipsen!

http://Evaslevapysslar.blogspot.com

Suzana

7 november 2012 18:53

Så lite så.. =)

 
lena

lena

4 november 2012 22:52

Filmen Snow White & the huntsman vill jag soxå se.

http://lenahaga.blogg.se

 
Filifjonkan

Filifjonkan

5 november 2012 10:18

Hej Ja det var en salig blandning av filmer jag har tänkt gå och kolla James Bond men inte hunnit än men min grannfru har med anmält intresse så det blir väl av nån kväll framöver.Ha det så bra

http://filifjonkan-se.bloggplatsen.se

 
Lena Nordin

Lena Nordin

5 november 2012 21:32

Härliga rullar, var själv och såg Bond på bio härom veckan, väldig nostalgi med gamla bilen måste jag säga :) Mycket bra film du har sett!

http://lenanordin.blogspot.com

 
x-handarbete-pyssel

x-handarbete-pyssel

7 november 2012 22:45

Toppen med filmtips.
Fast själv är jag ingen filmtyp...
Läser hellre böcker eller handarbetar eller något annat kul :-)
Sköt om dig! <3
Kram?

http://x-handarbete-pyssel.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards