Direktlänk till inlägg 20 oktober 2012

Ljuslyktor

Av Suzana - 20 oktober 2012 18:22

Blev inte så mycket pysslande i helgen..inspirationen ville inte riktigt infinna sig..men så kan det ju vara ibland.. <3


Fick i alla fall fyra glas utav min goa väninna L som jag "pimpade" och gjorde ljuslyktor utav..blev inte alls för tokiga tycker jag nog..

 

   

 

..ingen den andra lik då jag tog det "stumpar" som fanns utav olika spetsar, band och annat i mina gömmor.. <3

Kan tänka mig att dom kommer lysa fint med typ "teljus" i..vanliga värmeljus får ju ett avskärmat ljus pg. av aluminium "koppen"..medans sk. teljus har genomskinlig "kopp".

 

Vad har ni pysslat med idag då? =)

 
 
Mrs Andie

Mrs Andie

20 oktober 2012 22:19

Superfina ljuslyktor.

http://www.upinmytree.wordpress.com

 
lena

lena

21 oktober 2012 09:00

Å... så jättefina. Julklappar eller ska du sälja dom på södran.?
Lite shabby chic över dom.... dom kan inte vara svåra att få sålda isåfall.. :D

http://lenahaga.blogg.se

 
lopplisa

lopplisa

21 oktober 2012 19:00

Nä, håller med! De blev ju riktigt fina!!! Lyktor i strumpeband och negligé.. lagom ekivokt till en dejt med någon karlslok ;)

http://lopplisa.wordpress.com

 
Marie-Louise Winroth

Marie-Louise Winroth

21 oktober 2012 21:08

Åh va söta de blev!!!

http://htt://mygganosirrah.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

21 oktober 2012 22:24

Vad söta lyktor!!!
Lena

http://lenashagtorp.blogspot.com

 
Filifjonkan

Filifjonkan

22 oktober 2012 10:29

Hej. Måndag igen grått här och blött.Typisk höst Och du pysslar vidare söta blev de. Man kan ju göra så mycket med lite lust och fantasi men ibland är det liksom stopp man har uttömt sina pysselresurser känns det som ibland. Men så vips plötsligt är man igång igen med nya grejor Gerda Thyra är en sådan som gör så mycket grejor så man tror inte det är sant har följt henne i många år och jag tror hon kan allt.Alltid fina nya alster som hon visar.Trevlig mändag på dig

http://filifjonkan-se.bloggplatsen.se

 
friskapande.blogspot.se

friskapande.blogspot.se

22 oktober 2012 19:46

Nu har jag mailat om kattmyntan :-)

http://friskapande.blogspot.se

 
Jaana

Jaana

24 oktober 2012 14:18

Tack för inspirationen ! Nu ska här pimpas ljuslyktor, minsann !

http://annuenpysselblogg.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards