Alla inlägg den 29 september 2012

Av Suzana - 29 september 2012 23:35

Bara älskar att leta inspirationsbilder på nätet..här kommer en handfull av dessa som jag hittat ikväll.. =)

 

                   

 

 

 

                   

 

Håll till godo och låt er inspireras! <3

 

Av Suzana - 29 september 2012 18:37

Här kommer ett litet livstecken igen..kroppen känns fortfarande som ett öppet sår och jag blir tvungen att ta mer värktabletter än jag vill..men får acceptera läget tills jag kommer någolunda i balans igen..skall ta kontakt med sjukgymnasten i veckan och se om dom kan hjälpa mig med min strulande höft och alla muskelknutar i nacken i alla fall..men men ingen ide att hänga läpp..nu till något roligare.. =)


Har ju suttit ännu en helg på södran..blev inte så mycket pysslat pg av smärtan men ett par "lek/piller skallertärningar" har blivit klar..bra det då jag hade helt slut på babyleksaker nu och så hann jag påbörja en fågelbur..

 

Försäljningen hade väl kunnat vara bättre men då vi hade konkurrens utav loppis/marknad upp i Jössebo och Knagga i Alfta, mm så är jag ändå nöjd..

En ny "butik" har också dykt upp på södran..med bla. loppissaker, lite nytt och oriflame..själv köpte jag på mig en snygg fräsch prickig blus för en selma..

 

 

 

..en påse lavendel 20kr (tänkte sy lite doftpåsar) och en gardinlängd där jag gillade tyget för ännu en 20:a.. <3

Ibland måste man ju unna sig lite extra trots att kassan är skral och jag hoppas ju på att kunna sälja vidare lite av det jag syr av tyget och lavendeln i doftpåsar.. <3

 

Nej nu skall jag stoppa lilltrollet i säng, försöka virka några varv på ännu en blivande julklapp och vänta in älsklingen och näst äldsta sonen som är till Leksand på hockey.. =)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards