Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av Suzana - 6 augusti 2012 21:47

Har fått dille på att pyssla med mattrasor en sväng igen..

Förutom dom fågelburar jag redan bloggat om så har jag ett par till på G och sist men inte minst så har jag fått för mig att jag skall göra en trasmatta a´la jätte mormorsruta..

 

Återstår att se hur resultatet blir..

 

 

 

..har bara tagit dom trasor som funnits närmast till hands så färgmixen är det väl lite si och så med.. ;) hihi..

 

Imorgon skall vi fira näst äldsta sonen som fyller 18år..himmel va åren har rusat på..innan man vet ordet av så är väl alla söner vuxna och urflugna ur boet..

Både spännande och skrämmande.. =S

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards