Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Suzana - 19 juli 2012 21:16

Idag har det då blivit ännu en trevlig stund på södran..försäljningen har väl inte varit tipp topp men men pengar är ju inte allt (..även om dom är grymt bra och ha.. =S ..)..bättre lycka imorgon.. =)

 

Hann med en del pyssel (..som jag fotar imorgon när limmet har härdat klart..) och fick trevligt sällskap utav älsklingens supergoa brorsdotter Lynette.. <3

 

Alltid lika skoj när hon kommer upp och hälsar på ifrån Enköping..

 

Efter södran hann vi med en snabbfika och titt inne på centrumscafeets loppisdel och en sväng in på halva priset rea inne hos Camilla´s corner som är en mysig present/inredningsbutik här i byn..

 

Tack för en trevlig dag gotjejen! <3

 

 

Jag lyckades även göra ett litet fynd inne på södran idag..är den inte underbart i all sin 70-tals glans? Passar som handen i handsken i mitt redan så färgglada kök.. =) 

 

 

 

Love it! <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards