Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Suzana - 9 juli 2012 15:00

Sakta men säkert går mitt växthus bygge framåt..nu funkar "dörren" att öppna och stänga efter att jag och älsklingen hjälptes åt att borra lös gångjärnen (skruvarnas hål hade blivit "sönderskruvad" och satt därför benhårt..) och sätta gångjärnen på "utsidan" så att "dörren" numera går att öppna framåt..andra "dörren" har jag valt att skruva fast så den är inte öppningsbar..en hasp finns på plats och en "stoppkloss" som hindrar dörrarna från att "åka inåt"..

 

 

 

Lite färg och ett tak så vore det hela tipp topp tror jag.. =)

 

Men som det äkta återbruksprojekt som detta är så väntar jag på att ett lämpligt tak utav något slag skall "dyka upp"..tänker inte lägga ut några pengar i onödan..och jag vet att jag har färg i huset som skulle funka..men vi får se om ork, tid och lust infinner sig..annars så får det vara omålat i år.. =)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards