Alla inlägg den 27 juni 2012

Av Suzana - 27 juni 2012 21:00

Det har bara blivit lite bakat ikväll..tror ju inte att det kommer sälja så mycket fika imorgon på södran och sen fredag och lördag så planerar vi ju ha stängt i vår lilla ateelje/loppis..

Jag skall fara till Mora över helgen och min goa vännina tar familjen och far iväg till Furuvik..man kan ju inte alltid vara på plats..men därför har vi ju extraöppet imorgon mellan kl.12-16 istället.. =)

 

Har slängt ihop en sats med vaniljbullar..

 

 

 

..en sats med choklad & kokos drömmar..

 

 

 

..och antagligen slänger jag ihop något mer snabb bakat imorgon innan jag promenerar till södran.. =)

 

Välkommen att hälsa på vettja!! <3

Av Suzana - 27 juni 2012 15:11

Cirkusen har än en gång kommit till byn..finns ju inga pengar till biljetter men det kan vara nog så spännande att få titta på, klappa och mata alla cirkusdjur när man är 5år.. =)

 

     

 

   

 

 

Av Suzana - 27 juni 2012 00:28

 


Man hittar många visa ord och skojiga bilder när man tittar in i googles ändlösa universum.. =)


 


Detta lär väl vara jag och en kär vännina på ålderns höst! =D hihi..

Av Suzana - 27 juni 2012 00:17

I vanlig ordning sitter jag sömnlös mitt i natten..kroppen värker så det är svårt att slappna av och försvinna bort i drömmarnas värld..

 

Får drömma i vaket tillstånd istället..drömmer om mer färg i mitt liv och letar inspirationsbilder med hjälp utav google..

 

Hittar massor..skaparlusten finns där men orken är som bortblåst ..suck..hoppas på några nätter med god sömn så skall jag invitera mitt "färgburkslager" sen och gå lös på någon utav mina möbler.. =)

 

Här kommer inspiration för er med mer ork.. ;)

 

   

 

     

 

   

 

     

 

     

 

 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards