Alla inlägg den 20 juni 2012

Av Suzana - 20 juni 2012 20:28

Idag har det i vanlig ordning varit fullt upp..började dagen med en snabbsväng till Bollnäs..älsklingens näst äldsta son behövde nya skor och jag tog naturligtvis chansen att komma till lite lågpris affärer..fyndade bla. lite hårsnoddar på dollar (tänkte virka lite dekorationer och fästa på dom..), en efterlängtad vattenkokare (våran gamla gav upp för ett par månader sedan..), aluminium pajformar, mm..

 

Väl hemma igen och efter en snabblunch fick jag lov att springa på ica för att köpa hem sista delarna inför kvällens bakning..till huset hämta hem rabarber och lite annat..förbi bibblan hämta en bok..

 

Sätta igång att baka..kärleksmums och rabarber & jordgubbspajer klar..fixar rulltårta imorgon..plocka och dona en massa..

 

Jag kommer att sitta på södran hela midsommar (tors-lördag)..blir antagligen där ensam fredag och lördag men vad gör väl det..då får jag väl en del pysslat i alla fall.. ;) hihi..

 

Onsdags cruising startade kl.19 och lilltrollet ville ut och titta på raggarbilar..sagt och gjort..gossen fick leka av sig lite och jag passade på att leka lite med kameran..

 

 

 

   

 

Nu ligger gossen i säng..fikat är packeterat och klart..älsklingen har kommit hem tidigare..mysigt <3..

 

Dax att krypa upp i soffhörnan och virka en stund.. =)

 

     

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards