Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Suzana - 6 juni 2012 20:06

Idag har jag varit till södran en sväng och pysslat ihop inte mindre än tre enkla kakfat..två som skall bli "basen" i fröknarnas sommargåva och ett som jag bara fick lust att slänga ihop ändå.. ;)


Jag hann borra, montera, limma och lägga på ett lager grundfärg..


Det första kakfatet skall den mest färgälskande fröken få..skall klura ut vad gängstaven skall få för färg men det lutar mot rosa..



..och kakfat nr 2 skall naturligtvis den andra fröken få..lite klassiskt shabby chic..tror gängstaven på detta skall få vara vitt (men med fler lager så klart..)..



..hoppas dom skall bli nöjda.. =)


Tredje kakfatet blev till bara för att jag tyckte fatet är så sött..gängstaven skall få bli svart tror jag..

Alltid någon kattälskare som kommer att förälska sig i det.. ;) hihi..



Vad tror ni? =) 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards