Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Suzana - 2 maj 2012 13:54

Idag har jag handlat tokbilligt inne på erikshjälpens secondhandbutik här i byn..då dom skall byta lokal så sålde dom ut allt som fanns kvar i gamla lokalen med 90% rabatt idag..tooookbilligt alltså..jag handlade för hela 21kr och kom då hem med denna söta docka till samlingen..

 

 

2kr..

 

..en arabiaburk 3kr..

 

     

 

..pysselbok 1kr..

 

 

 

..4st tallriksupphängningar 4kr..

 

..och sist men inte minst lite nytt till min garderob..

 

  

..klänning 6kr..

 

           

..och en rutig kjol 5kr..

 

Bra fyndat enligt mig! =)

    

Av Suzana - 2 maj 2012 10:08

Det visade sig att goa Annefia  med bloggen Fialand också hade utmannat mig att svara på 11 frågor för ex antal dagar sedan..hihi..börjar känna mig lite småpoppis.. =D

 

Så jag svarar väl på dessa frågor också då men sänder dock inte utmanningen vidare denna gång heller.. ;)


1. Är du morgon eller kvällsmänniska?

Helt klart kvällsmänniska.

 

2. Vad ville du bli ”när du blev stor”?

Oj oj det minns jag faktiskt inte..

 

3. Blev du det?

Antagligen inte..hehe..

 

4. Var vill du helst bo, på landet, i småstad eller i storstad?

På landet nära till en småstad.

 

5. Om du befriat en ande ur en flaska och fick tre önskningar, vad skulle du önska då?

* Att vår ekonomi löste sig.

* Att vi fick vårt drömhus.

* Och att hela familjen skulle få vara frisk och må bra.


6. Vad är meningen med livet?

Att få vara lycklig och må bra.

 

7. Dricker du alkohol? Varför/varför inte?

Nja ytterst sällan. Känner inget behov, har skoj ändå.

 

8. Tror du på reinkarnation?

Absolut!

 

9. När skaffade du din första dator?

Oj oj..bra fråga..ingen aning faktiskt..

 

10. Vad tittar du helst på på TV?

Hmm hinner inte se tv så ofta men program om inredning/trädgård gillar jag och kriminalteknologiska serier. Big bang theori och Dharma & Greg är en annan favorit.

 

11. Samlar du på nånting?

Mmm har nog för många samlingar är jag rädd..bla. snökulor, rosarium, kitschiga porslinsfigurer, mm.


Så det var dom frågorna det.. =)


Av Suzana - 2 maj 2012 05:35

Idag fyller min blogg hela tre år..tänk vad tiden rusar iväg!! =)



Grattis på födelsedagen bloggen!!


<3 <3 <3



  


Och för att fira detta lite extra så skall jag fixa till en utlottning inom närmaste framtiden så håll ögonen öppna! =)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards