Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Suzana - 17 mars 2012 23:52

Ville bara slänga in en bild (..om än suddig..) på dagens pyssel..en liten virkad kaktus..

 

 

 

..skoj tidsfördriv..nu skall bara krukan få sig en makeover också så är jag nöjd.. =)

Av Suzana - 17 mars 2012 15:05

Någonting jag har börjat uppskatta mer och mer på senare år förutom att köpa beg på tex loppisar (..något jag alltid älskat..) är "byteshandel"..byta saker vänner i mellan eller gå på klädbytardagar, mm..miljösmart, ekonomiskt och riktigt skoj många gånger.. =)

 

Idag tex byte jag och goa L en del bla. en gammal så kallad "redahylla" med plast"burkar" mot ett par meter gul tyg som jag skall sy bla en mössa till lilltrollet av..kanelbullar mot äppelkaka..osv..

 

Ända sen gossen fick ärva gula galonisar efter söta Nova i Mora så har han fått dille på gula kläder..hade vi inte nyss köpt nya gummistövlar i blått så hade han velat ha gula stövlar också..dom har sina ideer dom små liven..men en gul mössa kan jag ju "offra" mig på att sy.. ;) hihi..

 

 

 (bild hittad via google)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards