Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Suzana - 10 mars 2012 15:18

Så då var ännu en södranhelg avklarad..vi har sålt hyfsat och jag har hunnit pysslat klart och påbörjat en del beställningar och lite annat..

 

Bla. har jag fått klart två nya trasmatte grytlappar i lite våriga färger..

 

 

 

..behöver mer färger i min vardag nu..lite gör mig glad pepp liksom..

Den längst fram har redan fått ta kökstjänst här hemma.. ;) hihi..

 

Sen fick jag för mig att jag skulle pyssla ihop lite påskrispynt så det fick bli ett gäng i gult retro tyg..och i samma veva som jag pysslade med dom så fick jag beställning på ett gäng i lite mer shabby chic stil..

Hoppas nu bara goa A skall bli nöjd med sin beställning..

 

       

 

Fick även en beställning på ännu en fågel på pinne..extra skoj då det nu var ett tag sedan..hann fixa det mesta med den idag och igår så till fredag är den nog också klar.. =)

 

Hur har er helg varit så här långt? <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards