Direktlänk till inlägg 19 februari 2012

Ingen fara..

Av Suzana - 19 februari 2012 17:41

Ingen fara, jag har inte försvunnit ifrån jordens yta..det är bara så att jag just nu genomgår en jobbig period i mitt liv och energin och lusten till att blogga (och så mycket annat..) har bara inte funnits där på sistone..men här kommer i alla fall ett litet livstecken..

 

Veckan som gått har jag känt mig nere..mycket som hänt och fortsätter hända..kaka på kaka..jag trampar vatten för glatta livet och kämpar för att hålla näsan över vattenytan..

 

Helgen på södran har flytit på bra..försäljningen har inte varit tipptopp..men trevlig och socialt nästan i överkant..

Bla så dök en ny bekantskap upp och hälsade på..goa Marina som följer min blogg och kommenterar flitigt..alltid lika skoj att lära känna nya människor..

Fick även henne att ta plats här i blogglandia och starta upp en egen blogg, så vill ni lära känna en sprallig go tjej så titta in på hennes blogg Surrviva ..


Och när ni ändå är igång och besöker nya bloggar så titta in hos min goa vännina L´s blogg som också är färsk..inte illa..jag har inspirerat hela två personer att börja blogga veckan som gått..

 

Min pysselinspiration har jag fortfarande kvar (min livlina..) och bla. ett par grytlappar till har kommit till världen..

 

   

 

Alla finns nu till salu uppe på södran.. =)

 

Nu skall jag krypa upp i soffhörnan..pyssla och drömma mig långt långt bort från den grymma verkligheten..

 
 
Pysselfarmor

Pysselfarmor

19 februari 2012 21:24

Hoppas allt ordnar upp sig till det bästa för dig och att du "kommer upp ur gropen"....mången kramar från mig!//Gun

http://pysselfarmors365plusenbild2012.blogspot.com

 
Ingen bild

marina

19 februari 2012 21:49

hejsan kompis!!!vill så gärna att du ska må bättre!!håller tummarna för dig i vad det än är!kul att du nämner mig i bloggen!!och nu ska jag bara komma underfund med hur jag lägger till dig som bloggvän på min sida:)jag fattar inte hur jag ska göra!!!ANTAR ATT DET ÄR EN LÄTT SAK MEN INTE FÖR MIG HAHAHAjaha....där kom jag åt caps look igen!!!så där blir det ju jämt med de här klump fingrarna hahaha!!men jisses vad fina grytlappar du gör alltså!!!du har inte funderat på att stå på nån marknad i sommar?jag tror de skulle sälja kalasbra om folk bara visste om att de fanns.(alla läser ju inte våra bloggar:))skickar tröstkramar i massor till dig!!!

 
Annefia

Annefia

20 februari 2012 04:03

Jag kan tyvärr inte göra så mycket mer än tittat in och ge dig cyberkramr men jag hoppas att det värmer och stöttar lite ändå. Livet kan vara riktigt svårt ibland.

http://blogg.fialand.com

 
Ingen bild

metronyx

20 februari 2012 12:30

Lilla Smulan då : ( Jämmer och Elände, vi måste nog snart spela på lotto eller nåt känner jag ; P Visst är det visset när ekonomin är obefintlig. Tur att du har din kreativitet, för det är nog som du säger, lite grann av en livlina. Hör av dig om du behöver bubbla av dig lite Kramar från Mora.

 
Ingen bild

Kina

20 februari 2012 15:01

Fina pannlappar du virkar! Sådana lärde min mormor mig att virka när jag var liten1, fast runda! Väldigt kul och går ju rätt fort med när det är gjorda av trasmattor.Hoppas du snart blir piggare och gladare kramiz!

 
lena

lena

20 februari 2012 20:19

Bara kämpa på... styrkekramar från mej :)

http://lenahaga.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards