Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Suzana - 9 februari 2012 12:54

I senaste nr utav Vi i villa så såg jag dessa underbara grytlappar ifrån Rice stickad utav mattrasor..

(har fotat ur tidningen så bildkvaliten är som den är..)..

 

  

 

   

(ett par bilder lånad ifrån google..) 


Wow tänkte jag dessa kan ju inte vara allt för svåra att göra själv..dom från Rice är stickade men jag tänkte virka mina..men först måste jag få fram div mattrasor..hittade ju en del på erikshjälpen igår för en 5:a men är på jakt efter fler färger..

 

 

 

..vill ha lite kulörta färger typ..röd, rosa, gul, turkos, mm, mm..så är det någon som har färdiga mattrasor liggandes och vill bli av med dom så hojta gärna..

Vill ha färdiga trasor då jag har så svårt för att sätta saxen i större tygstycken och göra trasor även om tyget har div skador..då blir det "bara" en massa annat pyssel..bra det med men nu vill jag ju få fram mattrasor och inget annat.. ;) hihi..

 

Kan bli snyggt tror jag.. <3

Av Suzana - 9 februari 2012 11:41

I helgen kommer jag och älsklingen stå på varsitt loppis..

Jag finns i vanlig ordning uppe på södran fredag och lördag här i byn där jag ju båda har min ateelje och del i ett lite större loppis med min goa vännina L..

 

Min goa älskling och hans syster skall spendera lördagen i Bollnäs, där man har loppis varje lördag nu kl.10-14 i den gamla "träkyrkan" mitt i centrum

Har packat ihop ett par kartonger med smått och gott till honom..kommer även skicka med nybakta bullar och kokostosca..

 

Så kika in hos nån utav oss vettja!! =)

 

Välkommen!!


  


Gamla träkyrkan i Bollnäs, centralt vid brotorget.. 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards