Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Suzana - 5 februari 2012 21:45

Som vanligt blir det inte tid med så mycket bloggande under helgen..den här helgen har det förutom det vanliga med södran, pyssel, loppis, husstök, mm..också varit kalas för älsklingen så det har varit fulltecknad schema kan man säga..men skoj också! =)

 

Loppisförsäljningen på södran har gått hyfsat även denna helg och jag har redan varit och samlat ihop några kartonger till med loppisprylar..blir att åka dit nån kväll i veckan och prismärka, plocka och dona..

 

En del pyssel har också blivit klart..godisskålen invigdes igår på kalaset som chokladbollsfat och nåldynan sålde jag i min ateelje..ibland går det snabbt.. ;)

 

  

 

Min goa vännina har ett gäng "gubbkäppar" till salu inne på loppiset och då jag tyckte dom kändes lite bruna och murrigt trista så fick jag för mig att plocka med en käpp hem igår..

Grundmålade och nu har jag fullt upp med att göra den lite somrigt rosa med söta jordgubbar på..har ingen "before" bild att bjuda på men jag kan lova att den redan ser mycket skojigare ut..några lager lack sen så skall den få återvända till loppiset i sina nya "outfit".. =) hehe..

 

 

 

Älsklingens kalas blev riktigt lyckad och han verkade mycket nöjd med sin dag..så då är jag också nöjd..

 

Lycklig med dig hjärtat mitt <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards