Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Suzana - 19 januari 2012 18:28

Senaste dagarna har det varit fullt upp..släpat saker och prylar dagarna i ända så målarna ska komma åt att tapetsera och måla överallt..nu är lilla och stora hallen klar..likaså köket (ja förutom att det fortfarande fattas några köksluckor och lådor..), näst yngsta och näst äldsta sonens rum..idag har dom målat och spacklat i vardagsrummet som också är min, älsklingens och minstingens sovrum..imorgon skall tapeterna komma på plats där och ev kommer sista luckorna och lådorna också..sen blir det äntligen lugnt här..


Det är både skoj och jobbigt att få renoverat..mest skoj ändå tror jag dock..för fint blir det.. =)

 

På den lilla "fritid" som jag nu lyckats få till så har det blivit en hel del pyssel..bla. har jag virkat klart docksängs filten som skall bli födelsedagspresent imorgon..

 

  

 

..skall sy täcke och kudde till docksängen också när jag sitter på södran imorgon..tror nog lilltösen skall bli nöjd.. =)

 

Sen efter ett erikshjälpenbesök med goa A igår så pysslade jag ihop två ljusstakar och två godisskålar också.. ljusstaken och ljuset på första bilden skall få bli en utav vinsterna i mitt lilla lotteri..har ju tagit bort mitt julklappslotteri och oj va tomt det blev.. =P

 

   

 

Har kört igång en virkning med "matt trasor" ifrån en bunt gamla t-shirts och ett par små ordspråkstavlor är på G (..en utav dom skall också bli lotterivinst..)..kliar i pysselnerven numera och jag önskar att orken kunde hålla jämna steg.. =P hehe..

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards