Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Suzana - 16 januari 2012 19:21

Idag fick jag ett superskoj erbjudande som jag tyvärr inte kan ställa upp på denna gång, då det inte stämmer med älsklingens arbetstider..suck..

Men då goa Anette fråga mig om jag visste någon annan som hade möjlighet och jag inte kunde komma på någon på rak arm..så tänkte jag på detta sätt se om någon annan pysseltoka i trakten kan tänka sig att ställa upp..

All info ni behöver finns i kommentaren jag kopierat och klistrat in här nere: 


Hej!
Jag tänkte höra med dig om du är intresserad av att hålla i en pysselstund för barn på biblioteket på sportlovet? Som du vet brukar vi ha någon aktivitet då och du gör så mycket roligt. Tyvärr ingen lön, men kanske en bok eller två och lite "reklam" för dina grejer... Hör gärna av dig snabbt om du vill/kan så får vi med det i evenemangsbladet. Bäst vore om du kunde en dag i Edsbyn och en dag i Alfta. Vi brukar köra mellan 13-15 ca. Du kan maila mig på anette.helgesson@ovanaker.se eller ringa 571 55 om du inte redan är på väg till bibblan vill säga :-)

 

 

(bild här med inspirerande barnpyssel..)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards