Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Suzana - 13 januari 2012 20:29

Igår eftermiddag gjorde jag något jag skulle ha gjort för länge sedan..beslutade mig för att strunta i alla måsten och krav en stund..sätta mig i soffan med en god kopp te (med en rejäl tesked honung i för att lindra min onda hals..) och bläddra i en bunt böcker jag lånat ifrån bibblan för en tid sedan och liksom inte fått tid över till att läsa..

 

Sagt och gjort..

 

  

 

Läste kanske i tre kvart innan jag kände att ögonen riktigt gick i kors och jag bara måste lägga mig ner och sluta mina blå en stund..somnade på stuts och vaknade inte förren älsklingen och lilltrollet kom hem ifrån jobb/dagis..blev inte sååå mycket läsa utav som jag planerat men jag gav kroppen vad den behövde för en gångs skull..

Det var verkligen på tiden..och som det känns så skulle det behöva hända oftare.. <3 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards