Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Suzana - 17 maj 2011 14:42

Här kommer en mysig utlottning som goa Moster Ingalisa håller i..var med ni med!! =)

 

 

Av Suzana - 17 maj 2011 12:02

Senaste dagarna har jag bara inte haft nån inspiration att blogga..men här kommer några rader i alla fall..

 

Här är det lite förkylt just nu..har minstingen och näst yngsta sonen hemma ifrån dagis/skola idag..själv är jag dötrött..men kämpar på..

Senaste dagarna har därför gått åt till div hemmapyssel..har bla. klippt ut en massa vimpelmaterial (skojar inte om jag säger att jag har klippt ut över 100st) som jag tänkte matcha ihop och sy inom närmaste framtiden..

 

Har även donat lite i trädgården..har blivit både rabarber paj och kräm..

Mums!

 

  

  

 

 ..och efter att jag kapat några lite väl lågt sittande grenar på ett utav våra körsbärsträd så plockade jag in en rejäl bukett som fick pryda lekskåpet i vardagsrummet..

Vackert!

 

 

 

Dagens lunch..ogräs och rester! 

Kirskålssoppa med en klick cream fraich och en gratinerad taco rest macka.

 

   

Strax ställa mig och göra åt lite mer rester sen gårdagens middag..taco´s..

Blir köttfärssås med rester som bla. tomatbitar, lök, majs och creamfraich, mm..

Gott gott!

Av Suzana - 17 maj 2011 10:55

Dags för ett skojigt litet byte..var med ni med..sista anmälningsdag 28 maj.. =)

 

 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards