Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Suzana - 14 maj 2011 15:54

Idag har jag hunnit med en snabbvända till erikshjälpen..älsklingen letade efter en liten "manick"..får se om det funkar nu bara..

 

Själv kunde jag ju naturligtvis inte heller komma ut tomhänt..så en bit lila manchester och en bit dekorband..

 

 

 

  ..och en liten liten söt plåtburk fick lov att följa med hem.. Jag är 32kr fattigare men ack så nöjd.. =)

 

 

Nej nu skall jag ut i trädgården och gräva upp ett par födelsedagspresenter till min kära mor..hon och min systerson delar födelsedag..och nu önskade sig mamma lite olika trädgårdsväxter som skall planteras vid sommarstugan så då får jag inspektera min trädgård och gräva upp lite smått och gott till henne.. =)

Av Suzana - 14 maj 2011 14:31

Har fått ett award utav goa M med bloggen poptilda, tack igen gumman! =)

 

 

 

8 saker som ni kanske inte trodde om mig..

 

1. Jag har inget körkort..men en vacker dag kanske..

2. Ogillar verkligen kåldolmar och kålpudding..

3. Är en riktig slarver..oftast stökigt här hemma..eller ett kreativt kaos kan vi kalla det.. ;) hehe..

4. Har stl. 42 på skor..

5. Har jobbat med massor utav olika saker bla. som krukmakarassistent, lotteriansvarig på EIF´s kansli, cafepersonal, städerska, affärsbiträde, vårdbiträde, förskole/fritisfröken, fabriksarbetare, mm..

6. Önskar att jag hade "grönare fingrar" än jag har..

7. Kan inte sy kläder, men vill verkligen lära mig..

8. Kommer inte på mer att skriva just nu.. ;)

 

Jag vill skicka vidare detta award till:

Enough is enough

Tyg och otyg

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards