Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Suzana - 12 maj 2011 20:59

Idag har jag mest pysslat hela dagen..förutom ett avbrott för en fikadate med goa A..alltid lika mysigt.. =)

Vi tog en snabbfika uppe på vårt favoritcafe centrum..blev även en sväng in på loppis där jag fyndade en svart stilren kjol..

Efter fikat gick vi till en utav byns alla klädaffärer då vi sett att dom hade superrea..jag kom ut med två klänningar och en kjol för den nätta summan 75kr tillsammans..det är rea det..kollade ordinarie pris och räkna ut att dom tidigare kostat över tusenlappen tillsammans..fynd eller?


Väl hemma så har jag som sagt pysslat en del..vimpelraden som jag skall ge bort i födelsedagspresent på söndag är nu klar och jag är riktigt nöjd..


 

    ..hoppas nu bara att systeryster och lillprinsen blir nöjda också..en dunk med såpbubblor skall han också få.. =)


Sen har jag lyckats få tummen ur och grundmålat det senaste beställda kakfatet..blir nog klart under morgondagen..


   


Nu skall jag göra kväller och gosa med älsklingen..nya tag imorgon.. <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards