Alla inlägg den 21 april 2011

Av Suzana - 21 april 2011 19:38

Med denna fina påskbild som minstingen skapat på dagis vill jag önska er alla mina goa vänner en riktigt trevlig påskhelg!!

 

 

En ståtlig påsktupp.. =)

Av Suzana - 21 april 2011 16:06

Idag har jag haft fika date med goa A igen..alltid lika trevligt! =)

 

För en gång skull blev det inte en massa "onödigt" handlat..mest ögonshopping som gällde..fina A köpte ett sött litet prydnads påskägg och jag unnade mig ett par tygskor i alla fall..

Går fortfarande i mina vinterskor och det börjar bli en aningens svettigt så detta inköp kändes nödvändigt..

 

  Skorna in action!

Lite pippi randiga strumpor till skall det vara.. ;) hehe..

 

Invigde mina nya dojor med en liten promenix i trädgården med kameran i högsta hugg..

 

  

 

..där växer det så det knakar lite här och där..

 

  

 

..mmm hoppas på mycket rabarber i år också..man kan göra så mycket gott med det..

Skulle vilja investera i en ny vindruvsranka i år också..den gamla frös ihjäl förr förra vintern..suck..

 

    

 

..ett plommonträd står högt på önskelistan också..åhh trädgårdsdrömmer..

 

Barnen har fått sina påskägg idag då dom firar påsken lite på olika ställen i år..deras hann jag inte fota men älsklingens ägg ifrån mig hann jag få en bild på innan han fick det..

..nån som minns mitt söta loppisfyndade ägg kanske?

 

Vem har sagt att man alltid skall behöva köpa nya ägg varje år?

 

  

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards