Alla inlägg den 20 april 2011

Av Suzana - 20 april 2011 18:55

Idag har det blivit lite fyndande igen..när jag, älsklingen och minstingen for ner till Bollnäs för att hämta D efter bowlingen så fick jag tillfälle att smita in på röda korset en snabbis..på jakt efter en cykelhjälm till minstingen..han har lyckats förlägga sin så jag tänkte att en beg kunde funka tills den andra dyker upp..hittade tyvärr ingen hjälm som passade men väl en söt liten skål för en 10:a..

 

  

 

 ..och ett par stolsdynor för 5:an styck..

 

 

..blev riktigt snygga mot den turkosa färgen.. =)

Nöjd!

 

Därefter hann jag in en sväng på dollar och karlsson innan det var dax för hemgående..

Inne på karlsson hittade jag denna ljuvliga väska för 79kr..kanske inget fynd så men ändå..

 

  

 

..sååå söt..

 

 

..kan lova att det var kärlek vid första ögonkastet.. =) hihi..

 

Väl på G hemåt kom jag på att erikshjälpen ju hade öppet idag också..så det blev en sista minuten sväng in där..

 

 

Hittade en oöppnad rulle med söt hyllpapp och en bit gul manchester..22kr för hela kalaset..

En bra fynd dag eller hur?

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards