Alla inlägg den 14 april 2011

Av Suzana - 14 april 2011 21:12

Då det verkar finnas ett intresse för denna fina bod som jag gärna hade velat lägga vantarna på så kommer här lite mer info om den.. =)

 

 

 Utsidan behöver lite kärlek..

   

 

  ..men insidan är riktigt fräsch..

 

  

Den finns att hämta i Skellefteå och kostar 29 000kr.

http://www.blocket.se/vasterbotten/Barack_32999125.htm?ca=5&w=3

Av Suzana - 14 april 2011 19:47

Idag har jag haft ännu en "fullt upp" dag..började dagen med en sväng till Bollnäs för att träffa öronläkaren halv 11..visade sig att jag har perfekt hörsel..hmm..att jag har svårt att höra i vissa lägen trodde han berodde på trötthet, dålig koncentration eller deprition..jaha då vet jag det..

 

Medans jag var där så uträttade älsklingen div ärenden..

 

På vägen hem svängde vi in till mina goa morföräldrar och hämtade upp gamla dagstidningar till svägerskan..blev en snabbfika och lite prat..

 

Till affären och handla lite..

 

Hem och äta lite snabbt innan älsklingen for till jobbet..

 

Iväg och hämta minstingen ifrån dagis..poppade in en snabbis till blomsterhandeln på hemvägen och köpte lite "vårpynt"..

 

 

 

..blev lite vårfint till trappan..påskliljor och ett par penseer fick göra min söta men numera halvt som halvt näbblöse fågel sällskap..

 

 

 

..och en minipelargon fick förgylla köksfönstret..

 

Plocka och dona lite hemma..

 

Dax springa iväg på öppethus på näst yngsta sonens skola kl.18..där blev det tipsrunda, fika och så fick sonen sin väska med majblommor som han skall sälja nu..

Köpte en krans och en enkelblomma..

 

  ..mmm såå härliga färger i år..riktigt vårigt och fräscht..

 

På vägen hem hann han sälja lite till så nu har han i alla fall snart sålt för 300kr.. =)

 

Nu hemma och jag skall snart sent om sides (IGEN) stoppa minstingen i säng..suck..tur han inte har något dagis imorgon utan får sova ut..

 

Hade tänkt hinna baka en del till älsklingens näst äldsta sons kalas på söndag idag..men får se om det finns nån ork kvar..suck..

Av Suzana - 14 april 2011 15:56

Drömmer om en cirkusvagn..inte för att resa land och rike runt..men för att ha som extraboende ute på tomten..ja menar vi bor ju ändå 6 personer på 5 rum och kök så det känns lite trångt ibland..

 

 

 

  Såg denna i en blocket annons och genast började jag drömma..

 

     

 

..lite färg och smula fantasi så skulle det gå..men men nu finns inget utrymme i ekonomin att resa över halva Sverige för att köpa och få hem en sådan vagn så det får fortsätta vara en dröm....tills vidare i alla fall.. ;) hihi

 

 

Av Suzana - 14 april 2011 13:22

Ville bara påminna om min lilla utlottning som avslutas på söndag!!

Har du inte anmält dig så gör det här NU! ;) hihi..

 

 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards