Alla inlägg den 13 april 2011

Av Suzana - 13 april 2011 20:33

Idag har älsklingen och jag haft det fullt upp hela dagen..eller hela och hela..älsklingen far ju till jobbet vid kl.13 så efter det är jag ju själv med alla barn och måsten..

 

Började dagen med en massa ärenden..blir ju liksom så dessa veckor älsklingen jobbar kväll..man får ge järnet på förmiddagen för att hinna få något gjort..pantade en massa (har en förmåga att samlas på hög här hemma..), handla, till banken, mm..

 

Vi hann även med en snabbsväng till erikshjälpen..där hittade jag denna fräcka vintageklänning..

 

   

 

..och till minstingens stora glädje en spindelmannen "huva" och en spindelmannen gubbe..det är bara spindelmannen som gäller här för tillfället.. =)

 

Vid kl.14 hämtade jag upp minstingen och skyndade till tandläkaren..där tog det över en halvtimme och en massa övertalning innan gossen ens öppnade munnen..suck..

Efter det fick han i alla fall min erikshjälpen fyndade "muta" och var glad och nöjd.. =)

 

Skynda hem..fixa lite med kläder..mm..sen iväg halv 4 på kontaktpersonsmöte för näst yngsta sonen..minstingen fick följa med.. (tur att dom har ett "lekrum" på stället..)..

Allt gick bra..

 

Hem igen..plocka, dona, fixa, laga mat, plocka, dona fixa, häng tvätt, in med ny tvätt, plocka och dona lite till..

 

Och nu sitter jag här trött och slut och skall äntligen sent om sides natta en gosse som vägrar acceptera att det är sovdax trots att det inte är becksvart ute..

Pust!

 

Hur har er dag varit?


Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards