Alla inlägg den 5 april 2011

Av Suzana - 5 april 2011 21:22

Idag när vi ändå hade ärenden ner till Bollnäs så passade vi på att fara ner lite tidigare så att jag skulle få chansen att besöka erikshjälpen och röda korset där nere..go min älskling.. =) <3

 

Har inte varit till erikshjälpen i Bollnäs på evigheter då deras öppentider oftast inte stämmer med det dagar vi har ärenden till stan..men idag stämde det då äntligen.. =)

 

Hittade en massa skoj..bla. en supersöt vintageklänning för 45kr..handsydd så det fanns ingen storlekslapp men jag bara måste chansa att jag kommer i den sen..sååå himla söt juh! <3

 

  

 

Tygsamlingen fick ett par nya fynd också..två STORA stuvar 15kr/st..

 

  

 

 ..sötaste lilla ljusstaken till samlingen för en guldtia..

 

    

 

..och ett gäng udda porslinslock som jag har en liten plan för..5kr/st.. ;)

 

 

Röda korset var inte mycket sämre på vintagefronten..där fann jag denna sötnos för 40kr..

 

  

 

..och så en dvd film som jag hoppas håller åtminstone samma klass som sin föregångare..10kr..

   

Nu skall jag mysa i soffan med älsklingen en stund och sen natta kudden..är bara såå trött..

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards