Alla inlägg den 2 april 2011

Av Suzana - 2 april 2011 19:55

..eller ja premiär och premiär..men för minstingen var det första gången han satte sin fot inne på Röda Kvar här i byn..ja på någon biograf i huvudtaget..så det var en spännande premiär för honom.. <3

 

Filmen vi såg var Mamma Mu och Kråkan..med samma "låtar" som finns på Mamma Mu skivan som nöts till öronen blöder i vår bil när gossen är med.. =) hihi..

 

 

 

Han var hur duktig som helst och satt som ett ljus nästan hela filmen igenom..bara sista minuterna han började skruva på sig..

Så det är inte omöjligt att vi snart försöker komma iväg igen.. =)

 

Imorgon verkar det bli buspalatset igen för mig och gossen, min andra goa svägerska med barnbarn ville ha leksällskap så vi hakar på.. =)

Av Suzana - 2 april 2011 19:08

Idag var jag med min goa svägerska och hennes söta dotter till erikshjälpen här i byn. Där firade dom 13år jubileum med modevisning och kakbuffe..skojsigt att se.. =)

 

Hittade en supersöt vintageklänning i stl 40, vet inte om jag kommer ner till den storleken nån gång..men annars så får jag väl sälja den vidare..

 

  

 

..kolla in detaljerna..såå sött!!

 

  

 

Den här läckra kjolen fick också följa med hem..tror att jag skall korta av den lite dock..

 

  

 

Köpte även ett sött litet rådjur som skall få bosätta sig i denna loppisfyndade kupa som jag köpt för 20kr tidigare (den hade en trasig fot, därav det billiga priset..)..även ljusmanschetterna i påsen skall få hamna i kupan..har en bild i huvudet hur det skall bli..hoppas det blir bra.. =)


    

 

Sist men inte minst kunde jag inte motstå detta lilla söta påskägg..får se vem som skall få det.. ;)

   

Av Suzana - 2 april 2011 11:46

Idag vill jag sända en STOR KRAM och en grattis hälsning ner till älslingens näst äldsta son i Enköping <3

Han fyller 16år idag. Egentligen skulle han vara hos oss denna helg men då han ville fira med sina kompisar så får vi fira honom i efterskott här uppe istället.

 

Hoppas du får en toppendag grabben!! =)

 

 

Passar även på att slänga iväg en grattiskram till min vännina L som även hon blir ett år äldre idag oavsett om hon vill eller inte.. ;)

 

Grattis gumman! <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards