Alla inlägg den 1 april 2011

Av Suzana - 1 april 2011 17:02

Hittade just ett par gamla gamla gymnasie bilder som goa Kinas drömkåk har lagt upp på både facebook och sin blogg..

 

    Detta är alltså delar utav min gamla gymnasieklass..en klass med bara härliga goa tjejer..konsumtion gick vi..

Innan studenten klädde vi ut oss till hippies och hade en toppenrolig dag!

 

Nån som känner igen mig?

Gissa! =)

 

RÄTT SVAR:

Om någon skulle vara nyfiken så kommer rätt svar här..jag har en vit skjorta och rosa pannband..sitter i främre raden på översta fotot.. =)

Av Suzana - 1 april 2011 10:14

Igår kväll följde jag då med goa systeryster som sällskapsdam till djurskyddet..kändes lite taskigt att inte vara till någon större hjälp..men när jag inte är riktigt pigg ännu så är det ju inte mycket att göra åt..(gruvar mig till nästa vecka när älsklingen börjar jobba heltid och jag blir ensam med allt ansvar..)..

 

Har gosat massor med en hög gamla och nya gokatter..var bara fyra "gamla bekanta" katter på hemmet nu och sen bara en massa nya ansikten..spännande..bla. denna söta dam är en ny bekantskap för mig..såå himla söt och superkelig!

 

 

Missy

 

Blev även en liten sväng ut till loppis..hittade en del skoj..bla. en i mina ögon superläcker blomställning (frågar man syster och älsklingen så är den förskräckligt ful..hihi..), ett par emaljerade ljusstakar och en bunt Nemi tidningar, mm..

Hade inte direkt några kontanter med mig så jag får skicka mer med systeryster senare.. =) 

 

Tack för en mysig kväll goa syster!

Hoppas att det kan bli fler ggr.. =)

 

Nu dax att åka till min goa morföräldrar, mormor vill ha manikyr och så skall vi leverera älsklingens goa kubb.. =)

 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards