Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Suzana - 29 mars 2011 19:38

Idag hittade jag en söt rosa liten överraskning i min postlåda..jippi..bara älskar presenter..både att få och ge..det var goa Lycke som skickade en liten fin present för att pigga upp mig lite nu när jag inte är hundra pigg..

 

Tusen tack goa fina du! <3 <3

 

  

 

I det rosa söta hittade jag alla dessa "godbitar"..en burk som är lite "tivoli" med sina "parisehjul"..näsdukar som är nästan för söta för att användas..supersöta hjärteplåster (nästan så man längtar tills man skall göra sig illa nu..men bara nästan..) och sist men inte minst ett sött vykort med fina ord..

 

Än en gång tusen tack goa du! <3 <3

 

   

 

Och apropå presenter..så skall jag träffa goa A imorgon, vi skall ta en tripp till erikshjälpen och fika..och idag fick jag för mig att plocka ihop en lite tidig påskpresent till henne..hoppas att hon skall bli glad.. =)

 

  

 

Muggen är ett loppisfynd och likaså dekorbandet..minipåskliljorna och choklad kycklingen/ankan är dock dagsfärsk.. ;)

 

 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards