Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Suzana - 25 mars 2011 18:58

Idag har då jag, älsklingen och minstingen tagit en tripp till Bollnäs med äldsta sonen och hans söta flickvän..

 

Sonen hade lite ärenden så vi följde liksom bara med som "sällskap"..hamnade på bla. karlsson..där hittade jag denna roliga bok (har planer på att ge bort fler hemmagjorda än köpta presenter/julklappar i framtiden så den kommer nog väl till pass..) och ett godis som faktiskt funkar med min mage..ja inga mängder men ändå..nån då och då kan ju vara gott.. =)

 

 

Inte alls sugen på att springa i affärer idag..mår inte så bra och är supertrött..men vad gör man inte för barnen.. <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards