Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Suzana - 25 februari 2011 22:15

Ikväll har det blivit lite kakfatspyssel i alla fall..fatet jag visade tidigare har trots "protester"..

 

..blivit rosa.. =)


..mycket beroende på att jag för tillfället försöker använda de material jag redan har hemma..kan ju inte köpa nytt hela tiden..sen tycker jag faktiskt att rosa passar så bra med brunt.. <3

 

Sen har ännu ett kakfat sett dagens ljus..omålat ännu men det lutar mot att jag målar denna gängstav, mm  i vitt.. =)

 

 


Imorgon skall jag då iväg och lämna några utav mina fat och lite annat till försäljning på gamla södra skolan här i byn..skall bli spännande att se om det finns något intresse för mina saker.. =)

 

Måste även iväg och köpa mer gängstav och lite annat och då får jag väl ta mig en titt efter kopparfärg eller dylikt i samma veva då.. ;) hihi.. 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards