Direktlänk till inlägg 21 februari 2011

Gävle

Av Suzana - 21 februari 2011 17:03

Idag har jag och älsklingen varit en heldag i Gävle..har varit på sjukhuset och träffat en massa trevligt folk och tagit div prover..sjukgymnast, sjuksköterska och kirurgläkare..

Huga..börjar bli rejält pirrigt nu..känns mer och mer verkligt att jag verkligen skall få min efterlängtade viktop.. =) <3

 

  

 

Är lite besviken på mig själv för att jag inte tappat så många kilon som jag vill..men skam den som ger sig..finns tid ännu..

Sjukgymnasten har ordinerat mig en viss mängd utav motion..jag äter fortfarande modifast..och jag är envis..fler kilon skall bort innan op och det med basta!! =( Grr..

 

Hoppas alla ni goa bloggvänner där ute har en toppenvecka!

Själv har jag mycket att stå i..skall skapa en massa som skall till södran för försäljning denna vecka och så detta inför min viktop självklart..

Håll tummarna för mig!! <3

 
 
Hanna

Hanna

21 februari 2011 18:03

Stort lycka till, det går nog bra. Du verkar ha helt rätt kämparglöd ;)

http://hannasvirrvarr.blogspot.com

 
Hanna

Hanna

21 februari 2011 18:44

Ursäkta, jag spammar helt din blogg nu men skulle ännu bara säga att de där virkade vinplarna är fina. Jag tänkte faktiskt för bara några dagar sedan "hmm, undrar om man kunde virka vimplar med mormorsrutetekniken" men kom aldrig längre med tanken :) SÅ tack för lösningen. En fråga bara, hur fogar du ihop vimplarna?

http://hannasvirrvarr.blogspot.com

 
Ingen bild

Metronyx

21 februari 2011 19:01

Var inte besviken. Det har tagit många år att få alla kilon så de försvinner inte på några veckor trots att du är så duktig. Kroppen har väl inte fattat att du har blivit sträng än : D
Du får visa den vem som bestämmer .

 
Lotten

Lotten

21 februari 2011 19:39

Åhh vad spännande för dig! Skall bli spännande att få följa dig....

Tusen tack för vimplarna! De hade kommit redan i fredags och de är underbara!

Kraam Lotten

http://ornnastet.blogspot.com

 
Gila

Gila

21 februari 2011 20:07

Jag håller tummarna! Vad duktig du är!

http://gilasgrotta.blogspot.com

 
Ingen bild

Annika

24 februari 2011 13:31

Hej, kikade in här och såg att du ska göra en viktop, då jag själv är gastric bypss opererad sedan 5 månader tillbaks så blev jag nyfiken på vad för typ du ska göra??
//Kram Annika

Suzana

24 februari 2011 14:31

Hejsan! Jag kommer att göra samma slags op som du.. =) Har allt gått bra för dig?

Kraaaaam
Sanna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards