Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Suzana - 13 januari 2011 21:06

Kan ju inte säga annat än att jag verkligen fått dille på att göra kakfat..tycker det är superskoj!

Har varit ut på cafe idag en sväng med lilltrollet och älsklingen..på loppiset där hittade jag ännu några passande tallrikar och fat (köpte exakt lika fat som jag hade till mitt "blåa" kakfat igen också, blev nöjd med den kombinationen så..)..

 

 

 ..och en rolig blomkruka a´la höghatt.. =) hihi..

 

  


Blev även ännu en sväng in på järnhandeln..där köpte jag mer muttrar, brickor, gängstav, mm..så nu har jag material hemma till ett helt gäng med nya kakfat..så sysslolös behöver jag inte vara.. =) 

 

Och i postlådan idag väntade ett litet paket på mig..innehållet var dessa fina visitkort jag beställde för en tid sedan..visst blev dom fina..jag är såå nöjd med dom! <3

 

 

 

Tänkte även visa det färdiga resultatet utav mitt första kakfat som fick en lite mer rosa färg istället för den tama rosa färg jag målade den med först..

 

    

..hyfsat sött om jag får säga det själv..

  

..och det får jag ju.. =) hihi..

Av Suzana - 13 januari 2011 21:00

Mottagaren utav mitt lilla rosa paket var ingen annan än goa Lycke..

Hon verkade bli glad så då är jag nöjd! <3 

 

Här kommer en bild på vad paketet innehöll..ett utav mina armband, en virkad skallra och ett pysslat kort som hon kan göra en liten tavla utav sen om hon vill.. =)

 

  

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards