Alla inlägg den 22 september 2010

Av Suzana - 22 september 2010 13:45

Idag har jag haft en hyfsad dag..inte lika mycket värk och tröttheten är inte lika "pressande" som den varit dom senaste dagarna..igår sov jag sammanlagt ca. 4,5timmar på dagen och det hör ju inte till vanligheterna att man kan unna sig den lyxen..sen somnade jag som en stock på kvällen ändå..

 

Men idag har jag som sagt varit lite piggare.. =)

Började dagen med det vanliga fixa iväg barn till skolan och minstingen till dagis..på vägen hem från dagis tog jag en liten extra sväng och fick därför en lite längre morgonpromenad (solen har faktiskt visat sig här idag så det var skönt att vara ute trots att det var lite ruggigt i skuggan..)..

 

Väl hemma tog jag en liten datastund och fick iväg en beställning till directtrade som jag planerat att få iväg, på tiden alltså..

 

  

..finns massor utav skoj i den katalogen.. =)

 

Efter det var jag och hämtade in posten och se där..ett paket med en tapet jag ropade in på tradera för en tid sedan..

 

    

..så himla kul med något annat än räkningar och reklam.. =)

 

Efter det fick jag en liten energikick så jag stövlade ut i trädgården och plockade in en stor hink med äpplen..och kokade 4liter med smarrig äppelmos (blir ugnspannkaka med nykokt mos ikväll..mums!! )..

 

..härligt med lite gott att plocka fram ur frysen i vinter..

     

..och så gjorde jag ordning en "liten" lagom burk med mos som kommer "passa" bra i mina goa morföräldrars lilla kylskåp..


Mormor opererades igår och som det lät på min kära mor så hade det gått bra och att hon kommer hem inom dom närmaste dagarna..

Skall dit och krama om henne och prata lite så fort hon orkar med lite besök! <3 <3 


Klockan är strax 14.00 och älsklingen och minstingen kommer hem om en liten stund..sen rullar det igång..till apoteket, köra gossen till barnvakt, till Bollnäs och träffa läkaren med älsklingens äldsta son, hem fixa i oss mat och ta hit barnvakt igen innan vi skall på första föräldramöte för minstingen..sen får vi se vad orken räcker till när vi väl kommer hem..hmm..jag kanske skulle ha spart den lilla extra ork jag har haft idag..men men lätt att vara efterklok.. =) hihi.. 

 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards