Alla inlägg den 14 september 2010

Av Suzana - 14 september 2010 19:08

Bättre sent än aldrig heter det ju..idag kom då äntligen vårt bröllopsfoto ut i ljusnan (vår lokaltidning)..har bara inte kommit till skott att sätta in annonsen tidigare..men nu till min födelsedag tyckte jag att det passade bra..

Mycket som gör mig glad idag alltså.. =) <3

 

  

Gillar verkligen detta foto..det är goa Aina som fotade oss..en superduktig tjej som då var på besök hit ända från Åland (ja hon var helt underbar och hjälpte till med allt möjligt, bla. bröllopstårtan som ni hittar här..)..

Av Suzana - 14 september 2010 13:02

Idag fyllde jag då 39år..älsklingen lät mig sova medans han fixade iväg barn till skola och dagis..

På vägen hem svängde han in på affärn och köpte en bukett blommor och morotsmuffins..väl hemma igen så väckte han mig med fika på sängen, blommor, fin skönsång och tända ljus..såå go hjärtat mitt! <3

 

  

Sen hade han smugit igår och köpt något jag länge velat ha..en eldkorg..tycker det är så fint att tända en sån ute på gården när skymmningen faller och man vill hälsa gäster välkommen!

 

  

(bild från google)


Sen fick jag denna lilla lapp ifrån näst yngsta sonen, sånt som värmer en moders hjärta. <3

 

Tack gokillen min! <3 <3

 

 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards