Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av Suzana - 31 augusti 2010 22:04

Tycker att google är en helt underbar källa att ösa inspiration och ideer ur..sökte på pysselinspiration och tips ikväll och hittade massor..här kommer några..håll till godo! =)

 

                  

 

Av Suzana - 31 augusti 2010 10:09

Tycker att det är lite spännande att leta efter "utsprunget" på en del loppisfynd som man gör..snubblade för en tid sedan lite sådär utav "misstag" över lite fakta om en karaff jag köpte för en tid sedan på erikshjälpen..

Tittade på den flera ggr innan jag bara inte kunde motstå den..tyckte den var lite smådyr 75kr..men nu när jag vet mer om den så kan jag konstatera att det var ett fyndpris.. =)

 

  

Design Tamara Aladin..Finland..namnet på den är Carmen..vacker eller hur?

Såg att den såldes för 120 euro på en finsk sida..

 

Hittade denna söta skotte för 5kr på samma ställe..visade sig vara en äkta Stig Lindberg..visste inte att han hade gjort skotten i keramik/stengods..men så att säga man lär sig något nytt varje dag..har i alla fall hittat den på olika sidor med priser från 100kr och uppåt.. =)

 

  

 

Spännande..skall försöka hinna förbi bibblan idag och låna hem lite roliga böcker och lära mig lite mer.. =)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards