Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Suzana - 14 augusti 2010 21:49

Funkade rätt bra att jobba ikväll, trots att jag var ensam med alla mina tankar och funderingar som bara snurrar runt i skallen just nu..hopplöst..

 

Men gokissarna fick mig att tänka på annat och bli lite gladare..även om bara för stunden.. =)

 

 

Näst intill omöjligt att få fota kattungarna ikväll..men här har vi söta Zita..

  ..och lilla Doris..

  ..hmm vad är det där för märklig pryl tycks Ambra tänka..


   

..ja den ser riktigt spännande ut..kom närmare jamar Lotta.. =)


I väntan på att min älskling skulle dyka upp och hämta hem mig så han jag leka lite med kameran även utanför djurhemmet..här är det lilla Kasper som fastnat på bild..

  ..sen tog jag lite närbilder..blev rätt bra tycker jag..är ju för tusan en glad amatör.. =) hehe..

    

Av Suzana - 14 augusti 2010 14:48

Idag har jag fått ännu mera underbara skatter utav min goa mormor..en massa tygstuvar i olika storlekar som passar både till mindre och större pysselprojekt..

Bara titta på dessa underbara tygstuvar..bara älskar alla glada färger! =)

 

 


Har även hunnit med en snabbsväng in på erikshjälpen..tröstshoppar lite..verkar ju som vårt husköp går i stöpet..ingen utav paren från förra veckan vill ha vårat hus..och 19aug närmar sig med stormsteg..suck..önskar att ett mirakel kunde inträffa men tyvärr är jag inte född med den turen som det verkar..

 

 

Det mesta kommer jag väl att sälja genom tradera..men pärlhalsbandet här på bilden skall jag "slakta" och använda till papperspysslet som jag bloggade om tidigare i veckan..hmm..undrar om pärlorna skall få lite annan färg bara kanske..


 

..bara älskar dessa små speglar och har en liten samling..den lilla är dubbelsidig så den är lite annorlunda..

 

    

..ljusstake för vanligt ljus och..

  

..och värmeljus kanske? 


Nej nu skall jag fortsätta deppa och försöka samla lite kraft för att jobba på djurskyddet ikväll..

Ha det gott!

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards