Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Suzana - 11 augusti 2010 21:47

Ikväll har det varit crusing här i byn och denna gång fick minstingen stanna uppe en extra timme så han kunde få åka och titta på "baggabilar" som han kallar dom..han älskar "baggarbilar" och blev stormförtjust..

 

 

..han ropade i ett..knäpp kort mamma..!!..så nu har jag massor utav "baggabil" foton i kameran..hihi..


..men visar bara foton på några utav mina favoritbilar här..hehe..hade jag haft pengar och framför allt körkort så hade jag gärna skaffat någon utav dessa bilmodeller..

   ..PV, bubbla eller amazon!! <3


   


..tror gossen hade kunnat stå där hela kvällen, men naturligtvis så måste han ju hem och sova.. 

 

  

..sur som ättika..dumma mamma!..dumma pappa!! =)

Av Suzana - 11 augusti 2010 21:37

Satt och tittade på en inspelning utav ett Strömsö program inatt som var..har svårt att varva ner och somna ibland..hmm..ofta egentligen..men, men..

 

Hur som helst så hade dom Afrika tema denna gång och det betydde en massa återbruk utav gamla saker..helt i min smak alltså.. =)

 

Fastnade för ett papperspyssel = hur man gör pärlor utav reklamblad, mm..så det har jag testat idag..

 

 

Inte är dom perfekta men vad gör det..


..klapp till en enkel mall, ritade upp på ett reklamblad från lindex och klapp ut..

  ..sen virar jag pappret runt en spik och fäster med lim efter vägen..i programmet använde dom en tändsticka men det fick gå lika bra med en spik när man inga tändstickor fann här hemma..hihi..


..klart!! Bara att dra ut spiken och låta torka.. =)

 

Nu måste jag bara köpa hem lite hobbylack och leta fram lite träpärlor..sen skall det bli halsband på löpande band.. =) hihi..    

Av Suzana - 11 augusti 2010 16:05

Blev lite paff idag när mäklaren ringde och sa att hon ville ha en visning utav huset idag kl.14.15..igår lät hon så negativ och sa att jag skulle ställa in mig på att det inte skulle bli några visningar idag då ingen hade ringt och anmält sig..ingen brukade ju anmäla sig i sista minuten..men tji fick hon..hihi..så idag har då ännu ett par varit hit och kikat..

 

Så nu är det bara att hoppas att dom eller paret från igår är intresserad och vill köpa vårt hus..

 

HÅLL TUMMARNA!!!!! =)

 

  

 

 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards